Dzień Wydziału 2013 » Rejestracja

Aby umożliwić każdemu uczniowi szkoły średniej udział w Dniach Otwartych Wydziału Matematyki i Informatyki proponujemy Państwu dwie formy uczestnictwa:

  • uczestnictwo w grupie zorganizowanej (grupa winna liczyć od 14 do 20 uczniów),
  • uczestnictwo indywidualne.

 

 

Dla każdej grupy zorganizowanej, po wcześniejszej konsultacji z opiekunem grupy, zostanie rozpisany harmonogram zajęć.

 

Dla osób indywidualnych zaproponujemy serię warsztatów, na które nie będziemy prowadzić zapisów; trzeba więc liczyć się z tym (dołożymy wszelkich starań, by sytuacja taka nie zaistniała), że z powodu braku wolnych miejsc nie będzie można uczestniczyć w wybranym przez siebie warsztacie.

 

Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku miejsc o udziale będzie decydować kolejność zgłoszeń.

 

 

Sposób rejeastracji:

 

  1. Rejestracja grup zorganizowanych
  2. Rejestracja osób indywidualnych

 


Rejestracja grup zorganizowanych będzie odbywać się w dwóch etapach:

Etap 1.

W pierwszym etapie (do 17 lutego) prosimy przedstawicieli szkół o zgłaszanie na adres Dzien.Wydzialu@im.uj.edu.pl następujących informacji:

  • nazwa i adres szkoły,
  • imię i nazwisko przedstawiciela szkoły,
  • adres email szkoły lub jej przedstawiciela,
  • numer telefonu szkoły lub jej przedstawiciela,
  • liczba i liczność grup (grupa może zawierać do 20 uczniów, którzy wspólnie biorą udział w kolejnych warsztatach i wykładach),
  • preferowany czas przyjazdu i czas wyjazdu.

Po zgłoszeniu uczestnictwa otrzymają Państwo zwrotny mail z informacją, że państwa zgłoszenie zostało przyjęte. Oczywiście, proszę pisać na adres Dzien.Wydzialu@im.uj.edu.pl w przypadku, gdyby dane podane przez Państwa uległy zmianie (np. zwiększyła się liczba grup).

Etap 2.

Do końca lutego przedstawiciel szkoły otrzyma dla każdej zgłoszonej grupy login i hasło do Panelu Grupy - zakładka Panel Grupy. W Panelu Grupy dostępny będzie formularz. W formularzu tym opiekun grupy wprowadzi następujące dane:

  • nazwisko i imię opiekuna grupy,
  • email do opiekuna grupy,
  • preferowana godzina przyjazdu i godzina wyjazdu grupy,
  • lista 4 preferowanych warsztatów.

Formularz ten należy wypełnić do 2 marca. Do 15 marca każdy opiekun grupy w Panelu Grupy będzie miał dostępny szczegółowy harmonogram zajęć dla swojej grupy. Jeżeli nie będziemy w stanie ułożyć harmonogramu dla grupy zgodnie z preferencjami wyszczególnionymi w formularzu, będziemy kontaktować się z opiekunem grupy by zaproponować alternatywne rozwiązanie.

 



Każdą osobę, która chce uczestniczyć w Dniach Wydziału w sposób indywidualny prosimy o przesłanie do 2 marca na adres Dzien.Wydzialu@im.uj.edu.pl następujących informacji:

  • imię i nazwisko,
  • adres email,
  • nazwa i adres szkoły,
  • lista 4 preferowanych warsztatów,
  • preferowany czas przyjazdu i czas wyjazdu.

Mail ten prosimy zatytułować Osoba Indywidualna. Po zgłoszeniu uczestnictwa otrzymają Państwo maila zwrotnego z informacją, że państwa zgłoszenie zostało przyjęte. Oczywiście, proszę pisać na adres Dzien.Wydzialu@im.uj.edu.pl w przypadku, gdyby dane podane przez Państwa uległy zmianie.