Warsztaty
|
Sala |
Prowadzący |
Tytuł |
08:30 |
09:00 |
09:30 |
10:00 |
10:30 |
11:00 |
11:30 |
12:00 |
12:30 |
13:00 |
13:30 |
14:00 |
14:30 |
15:00 |
15:30 |
W1 |
0013 |
Krzysztof Bartosz |
Drapieżnik-ofiara, czyli matematyczny opis równowagi w przyrodzie |
VIII LO, Kraków |
II LO, Kraków, (IILOKrakow1) |
|
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
XV LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
PG, Krynica |
ZS, Ustrzyki Dolne |
ZS, Połaniec |
ZSO, Racibórz |
|
|
|
W2 |
0086 |
Paweł Bogdan |
Jak szyfry wpłynęły na historię świata? |
|
LO, Czechowice-Dziedzice |
VIII LO, Kraków |
LO, Czechowice-Dziedzice |
III LO, Kraków |
|
ZSO, Racibórz |
I LO, Olkusz |
ZS, Połaniec |
ZS nr 1, Olkusz |
ZSO, Racibórz |
|
I LO, Sanok |
ZSO, Sucha Beskidzka |
ZSO, Sucha Beskidzka |
W3 |
0025 |
Szymon Borak |
Naprawdę myśli, czy oszukuje? Sztuczna inteligencja w grach i nie tylko |
VIII LO, Kraków |
II LO, Kraków (IILOKrakow2) |
VIII LO, Kraków |
ZS nr 1, Olkusz |
I LO, Olkusz |
ZS nr 1, Andrychów |
ZS nr 1, Olkusz |
ZSO, Krosno |
ZSO, Krosno |
ZSO, Krosno |
LO, Lesko |
|
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
W4 |
0059 |
Marcin Ciecholewski |
Wizualizacje graficzne figur na płaszczyźnie i brył w przestrzeni |
|
VI LO, Kraków |
|
VI LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
ZS, Ustrzyki Dolne |
VI LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
ZSO nr 1, Oświęcim |
ZS nr 1, Olkusz |
XIII LO, Kraków |
|
XIII LO, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
W5 |
0083 |
Łucja Farnik, Michał Farnik |
Jak matematycy prowadzą hotele? |
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
I LO, Olkusz |
ZSO, Krosno |
LO, Lesko |
ZS, Połaniec |
III LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
|
ZSO, Krosno |
ZSO, Sucha Beskidzka |
MZSP, Miejsce Piastowe |
II LO, Rabka |
W6 |
0056 |
Karol Gryszka |
Fraktale wokół nas |
|
VI LO, Kraków |
|
XV LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
VI LO, Kraków |
LO, Myszków |
ZS, Ustrzyki Dolne |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
PG, Krynica |
|
I LO, Sanok |
ZSP, Dąbrowa Tarnowska |
MZSP, Miejsce Piastowe |
W7 |
0020 |
Piotr Kalita |
Jak powstają myśli |
|
|
|
XV LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
ZSO, Racibórz |
ZSO nr 1, Oświęcim |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
XIII LO, Kraków |
ZSO, Racibórz |
ZSP, Dąbrowa Tarnowska |
ZSO, Sucha Beskidzka |
XIII LO, Kraków |
W8 |
0116 |
Mateusz Malik |
Dylemat więźnia, czyli siedem dróg do współpracy |
|
|
|
I LO, Olkusz |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
ZSO, Krosno |
ZSO, Krosno |
III LO, Kraków |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
|
MZSP, Miejsce Piastowe |
I LO, Sanok |
W9 |
0094 |
Przemysław Rola |
Czy analiza techniczna działa? |
|
|
|
VI LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
XV LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
I LO, Olkusz |
XV LO, Kraków |
ZS, Ustrzyki Dolne |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
|
|
ZSP, Dąbrowa Tarnowska |
XIII LO, Kraków |
W10 |
0164/66 |
Tomasz Służalec |
Oszukiwanie w grach internetowych |
|
|
|
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
III LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZS, Połaniec |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
ZSP, Dąbrowa Tarnowska |
LO, Myszków |
|
|
|
W11 |
1009 |
Anna Szczepanek |
Matematyczne niespodzianki |
|
XV LO, Kraków |
|
I LO, Olkusz |
VIII LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
|
|
I LO, Sanok |
MZSP, Miejsce Piastowe |
W12 |
1072/73 |
Jakub Trybuła,Sebastian Baran |
Geogebra w szkole, czyli jak zobaczyć matematykę |
|
VI LO, Kraków |
|
VI LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
ZSO nr 1, Oświęcim |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
VI LO, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
LO, Myszków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
|
I LO, Sanok |
I LO, Sanok |
XIII LO, Kraków |
W13 |
1106 |
Martha Łącka |
Gra Grim i twierdzenie Sprague-Grundy |
|
|
|
VIII LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
LO, Myszków |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
III LO, Kraków |
|
MZSP, Miejsce Piastowe |
XIII LO, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
W14 |
0017 |
Irmina Walawska |
Efekt motyla |
|
|
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
XV LO, Kraków |
XV LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
II LO, Rabka |
|
|
|
W15 |
0016 |
Bartosz Zieliński |
Ciemność, widzę ciemność - czy automatyczne rozpoznawanie obrazów jest już faktem |
|
VI LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
VI LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
|
ZSO nr 1, Oświęcim |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
ZSO, Racibórz |
ZSO, Racibórz |
|
XIII LO, Kraków |
XIII LO, Kraków |
|
W16 |
0006 |
Koło Matematyków Studentów UJ |
Zastosowania matematyki w muzyce |
|
|
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
XV LO, Kraków |
|
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
ZS, Połaniec |
ZS, Połaniec |
|
|
|
I LO, Sanok |
W17.1 |
0009 |
Koło Matematyków Studentów UJ |
Strategie w grach dwuosobowych |
|
|
|
I LO, Olkusz |
LO, Lesko |
III LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
XV LO, Kraków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
II LO, Rabka |
|
I LO, Sanok |
I LO, Sanok |
W17.2 |
0103 |
Koło Matematyków Studentów UJ |
Strategie w grach dwuosobowych |
|
|
|
ZS, Ustrzyki Dolne |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
I LO, Olkusz |
ZS nr 1, Andrychów |
ZS, Ustrzyki Dolne |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
|
|
|
|
W17.3 |
0106 |
Koło Matematyków Studentów UJ |
Strategie w grach dwuosobowych |
|
|
|
|
III LO, Kraków |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
VI LO, Kraków (VILOKrakow3) |
VI LO, Kraków |
LO, Czechowice-Dziedzice |
|
III LO, Kraków |
|
|
|
|
W18.1 |
1162/64 |
Naukowe Koło Robotyki UJ |
Spotkanie z robotami |
II LO, Kraków (IILOKrakow1) |
|
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
XV LO, Kraków |
LO, Czechowice-Dziedzice |
ZS Elektrycznych, Kraków |
PG, Krynica |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
III LO, Kraków |
MZSP, Miejsce Piastowe |
|
|
ZSO, Sucha Beskidzka |
ZSO, Sucha Beskidzka |
W18.2 |
1069 |
Naukowe Koło Robotyki UJ |
Spotkanie z robotami |
|
|
|
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
|
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
|
LO, Myszków |
|
III LO, Kraków |
|
|
|
|
|
W19.1 |
0028 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Programie, przetestuj się sam! |
|
|
|
ZS nr 1, Olkusz |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
|
|
XIII LO, Kraków |
|
W19.2 |
0028 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Programie, przetestuj się sam! |
|
|
|
ZS nr 1, Andrychów |
III LO, Kraków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
|
|
|
|
W20 |
0160/62 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Pisanie programu w wiele osób - jak to zrobić, żeby było Git? |
|
I LO, Olkusz |
|
ZS nr 1, Andrychów |
ZS nr 1, Andrychów |
I LO, Olkusz |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
I LO, Olkusz |
ZSO, Krosno |
ZSO, Krosno |
ZSO, Krosno |
|
|
|
|
W21 |
1086 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Projektowanie i tworzenie gier komputerowych |
|
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
VIII LO, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZSO, Racibórz |
III LO, Kraków |
LO, Myszków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
LO, Myszków |
|
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZSO, Sucha Beskidzka |
W22.1 |
1083 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Proste szyfry i ich łamanie |
|
|
|
I LO, Olkusz |
ZS nr 1, Andrychów |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
I LO, Olkusz |
III LO, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
ZSO, Krosno |
|
XIII LO, Kraków |
|
W22.2 |
1083 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Proste szyfry i ich łamanie |
|
|
|
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
LO, Czechowice-Dziedzice |
ZSO, Krosno |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
ZS Elektrycznych, Kraków |
LO, Czechowice-Dziedzice |
III LO, Kraków |
ZSO nr 2, Nowy Sącz |
|
|
|
|
W23 |
0053 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Bramki logiczne? Przecież to logiczne! |
|
|
|
ZS nr 1, Andrychów |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS nr 1, Andrychów |
VI LO, Kraków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
ZS Elektrycznych, Kraków |
ZS, Ustrzyki Dolne |
|
|
|
XIII LO, Kraków |
W24.1 |
0174 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Quadrocopter - jak to jest zrobione |
|
|
|
VIII LO, Kraków |
III LO, Kraków |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
ZS Elektrycznych, Kraków |
VIII LO, Kraków |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
ZS Elektronicznych, Rzeszów |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
|
ZSO, Sucha Beskidzka |
|
|
W24.2 |
0174 |
Koło Studentów Informatyki UJ |
Quadrocopter - jak to jest zrobione |
|
|
VIII LO, Kraków |
VIII LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
III LO, Kraków |
ZS Elektrycznych, Kraków |
III LO, Kraków |
LO, Myszków |
ZS ElektrMechan, Nowy Sącz |
|
ZSO, Sucha Beskidzka |
|
II LO, Rabka |
Wykłady
|
Sala |
Prowadzący |
Tytuł |
08:30 |
09:00 |
09:30 |
10:00 |
10:30 |
11:00 |
11:30 |
12:00 |
12:30 |
13:00 |
13:30 |
14:00 |
14:30 |
15:00 |
15:30 |
|
L1 |
0004 |
dr Krzysztof Ciesielski |
Od twierdzenia Pitagorasa do miliona dolarów |
|
III LO, Kraków |
ZS nr 1, Olkusz |
ZS, Ustrzyki Dolne |
ZS Elektrycznych, Kraków |
XIII LO, Kraków |
II LO, Rabka
II LO, Rabka |
|
||||||||
L2 |
1016 |
mgr Ada Pałka |
Anamorfozy |
|
III LO, Kraków |
ZS, Ustrzyki Dolne |
ZS, Połaniec |
|
|
|
|
||||||||
L3 |
0089 |
dr Zdzisław Pogoda |
Sensacje historii matematyki |
|
XV LO, Kraków |
ZS, Połaniec |
LO, Myszków |
ZS nr 1, Olkusz |
ZS Elektrycznych, Kraków ZS Elektrycznych, Kraków II LO, Rabka
II LO, Rabka |
|
|
|
|
||||||
L4 |
1093 |
dr Adam Roman |
Mądry tester po szkodzie |
|
XV LO, Kraków |
LO, Myszków |
ZS, Połaniec |
ZS, Połaniec |
|
XIII LO, Kraków |
|
||||||||
L5 |
1094 lub 0004 (tylko 08:30) |
prof. dr hab. Piotr Zgliczyński |
Apokaliptyczne motyle. Dlaczego długoterminowe prognozy pogody się nie sprawdzają? |
|
XV LO, Kraków |
ZS nr 1, Olkusz |
ZSO nr 1, Oświęcim |
XIII LO, Kraków |
ZSO, Sucha Beskidzka |
|
|